czwartek, 7 lutego 2013

don't fight with camo


hej :) (zgodnie z obietnicą, w miarę możliwości wstawiam coś nowego, niestety zdjęć ze studniówki jeszcze nie mam.)
Militaria inspirują projektantów i wielkie domy mody od lat. wojskowy look od dłuższego czasu wyznacza trendy. w tamtym roku popularnością cieszyły się kolor khaki, wzór moro, skóra, ozdobne elementy, przypominające militarne pagony, motyw orła. inspiracja stylem męskim pociągnęła za sobą coraz odważniejsze rewolucje modowe. długie, czarne płaszcze typowe dla garderoby męskiej stają się powoli klasyką, garnitury zastępują biurowe garsonki. męskie, obszerne kurtki moro przez urozmaicenie ćwiekami, czy cyrkoniami, zyskały delikatności i kobiecości. bezkształtne modele przekształciły się w zgrabne marynarki, nietypowe spodnie. garderoba zainspirowana wojskiem znalazła się w prawie każdej sieciówce, niektórych na pewno irytowała wszechobecność podobnych do siebie rzeczy, ale ja ten trend bardzo polubiłam. swoją kurtkę kupiłam latem i nosiłam ją w chłodniejsze dni, bo nie mogłam się doczekać jesieni by móc tworzyć z nią stylizacje :) tak naprawdę zakup rzeczy w tym stylu nie będzie jedno sezonowy. przeglądając projekty czy nawet kolekcje zwykłych sieciówek, które są najlepszym źródłem najnowszych trendów, łatwo stwierdzić, że militarny trend wpisał się na stałe na listę "must have". najlepszym w inspiracjach wojskowymi ubraniami jest możliwość nadawania naszym zestawieniom różnego charakteru. akcent militarny doskonale sprawdzi się nawet z elegancką sukienką, uczyni stylizację oryginalną, wprowadzi niewymuszony luz i ekstrawagancję. najlepiej jednak będzie wyglądał noszony na co dzień, ze swobodą. kurtka (moro, khaki) będzie najbardziej uniwersalnym elementem, przemycającym militarną inspirację do stylizacji (podobnie jak biżuteria np. naszyjnik z orłem, broszki, przypominające odznaczenia, czy ozdobne pagony). wyjątkowo spodobało mi się łączenie militarnych ubrań z neonowymi i skórzanymi dodatkami. pierwsze możecie zobaczyć w dzisiejszym poście. tylko ja wiem jak długie były poszukiwania idealnej "beanie" w limonkowym kolorze. ten dodatek jest świetnym urozmaiceniem w nawet najzwyklejszej stylizacji. zdecydowałam się na pokazanie Wam opisywanego trendu w sportowym klimacie. spodnie dresowe przestały być wyłącznie ubraniem do ćwiczeń. wygodne dresy będą wyglądać świetnie zarówno do marynarki jak i do szpilek. postrzeganie stylu i mody zupełnie zmieniło się na przestrzeni lat! nie będę po raz kolejny zachwycać się trampkami na koturnie, są przecież niezawodne i każdy kto się na nie odważy z niechęcią powróci do noszenia płaskich butów sportowych. czymś co uwielbiam są także frędzle, które musiałam przemycić do jesiennych i zimowych stylizacji więc bez wahania zdecydowałam się na dwustronną torebkę, która posłuży mi przez kilka sezonów i pór roku, zarówno tych zimnych jak i ciepłych :) t-shirt z czaszką był kolejną rzeczą, która wydała mi się kwintesencją tego co lubię: czerń, mieniące się cyrkonie i motyw czaszki. całość pozostawię Waszej ocenie, a jutro śpieszę robić zdjęcia z śniegiem w tle, szkoda że ferie powoli się kończą... czekam na Wasze opinie, xoxo! 


KURTKA/JACKET: ZARA (teraz jest przeceniona) T-SHIRT: TOPSHOP TORBA/BAG: WOJAS SPODNIE/PANTS: ? SNEAKERS: HEGO'S CZAPKA/BEANIE: CUBUS

18 komentarzy:

  1. przepięknie kochana:* taka odmiana - glamour ale na sportowo :D bardzo mi się podoba:**

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy coś bedzie w dziale SPRZEDAM ?

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes niesamowita ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! Że tak powiem, bardzo fajna stylizacja, dobrze to ze sobą połączyłaś i masz cudowny odcień włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz:)
    Czapka jest świetna!! ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka mnie rozwaliła :D jest nieziemska!



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ciuchami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wyprzedaże z szafy ? Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie prześwietny zestaw, super wyglądasz, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna marzę o kurtce moro :c <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes nieslychanie sliczna, masz idealna urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnym dodatkiem jest czapka, robi się milej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, a sneakersy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. You made some decent points there. I looked on the internet for the issue and found most individuals will go along with your opinion. Thanks!
    Camo T-shirt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...